Home Redactie Recensies Hillside SU - Feelgood
Hillside SU - Feelgood
ImageHillside Su is een stralend witte, strak vormgegeven 5-sterren design hotel aan de kust bij Antalya. Het is hip, hot en trendy. Hier kun je heerlijk onthaasten en je fysieke balans laten herstellen. Uniek aan dit schitterende hotel is dat er in alle spierwitte kamers en gangen lekkere lounge muziek te horen is. Zelfs onderwater in het zwembad!

Je kunt nu ook thuis genieten van de zwoele muziek van Hillside Su. De eerste Feelgood Lounge CD is nu te koop en is gemixt door Omer Karacan, de eigenaar van tal van hippe muziekradio- en televisiestations in Turkije. Feelgood is samengesteld uit de beste internationale lounge muziek van nu. De cd werd kort voor oud en nieuw gelanceerd in Turkije en was daar meteen een groot succes in de hippe musicscène.

Feelgood begint met de track "Wish You Were Here", van Bliss. Dit nummer werd gebruikt voor een commercial voor Hillside Su, op de Turkse tv. Daarop volgen twee heerlijke nummers; een hele strakke remix van het oude "Speak" van Billie Holliday. Hierop hebben onze ouders nog staan luimelen en wellicht hebben ze het origineel nog op zolder liggen. Daarna volgt "Parole' van Zofka, zet dit nummer op en jump into je hangmat, doe je ogen dicht en je drijft zo in een luchtballon op weg naar verre romantische oorden. Het fragment "Two The First Picture" van Kenneth Bager feat Julee Cruise is ook al zo'n heerlijk chille plaat die je het zomergevoel onmiddellijk geeft. Ook al vriest het buiten pijpenstelen. ;-)

Verder vind je op deze mooi vormgegeven CD ook een remix van de wereldberoemde Nederlandse DJ Sven van Hees: The Sun Goes Down!

01 - Bliss-Wish U Were Here
02 - Billie Holiday-Speak