Home Redactie Recensies Eclectic Beatz 10 – The Final Edition mixed by Hardwell
Eclectic Beatz 10 – The Final Edition mixed by Hardwell

Eclectic_Beats_10

De nu al legendarische compilatie serie Eclectic Beatz lanceert de allerlaatste editie  “Eclectic Beatz 10, The Final Edition – Mixed By Hardwell”. Deze man mag met recht één van de meest succesvolle house producers / DJ’s van de “nieuwe” generatie genoemd worden. Zijn populariteit bewijst het feit dat Hardwell deze zomer op alle grote festivals staat en veel verzoeken ontvangt uit het buitenland allerlei feesten op te komen luisteren. Hardwell’s  producties worden door een brede schare aan top djs gesupport en heeft dan ook al een groot aantal remixen op zijn naam staan voor de groten der aarde zoals Fedde Le Grand, Tiësto, Armin van Buuren, Bob Sinclar en Steve Angello.

Hardwell en The Final Edition
Hardwell sluit met dit tiende deel een compilatie reeks af die een ware nieuwe muziekstroming in Nederland teweeg heeft gebracht. Voor dit laatste deel haalt hij nog één maal alles uit de kast en laat zien waar Eclectic Beatz voor staat en sluit af met een knal! Voordat hij aan een nieuw hoofdstuk begint. De afgelopen jaren heeft Hardwell een eigen sound ontwikkeld die daarmee ook verder van het oorspronkelijke concept Eclectic Beatz af is komen te liggen. Een logisch gevolg is dan ook om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Vorige maand heeft Hardwell zijn eigen label Revealed Recordings gepresenteerd, een label waarop hij zijn eigen tracks een plek wil geven. Grote kans dus dat we nog veel gaan horen van Hardwell in de toekomst. Deel 10 bestaat echt alleen maar uit vette Eclectic Beatz waarbij je je benen niet stil kunt houden. Hardwell zet hiermee één van de sterkste compilaties uit deze serie neer en de leifehebbers van de vorige edities moeten deze ook echt in huis halen. Zonder “the Final Edition” is de serie niet compleet! .

1    Cocodrills - Never Stops (Anton Pieete Remix)
2    DJPP - Miami Vice
3    Hardwell & R3Hab - Labyrinth